2012. január 29., vasárnap

Mi is az az Au-pair?

Az Au- pair egy olyan lány vagy fiú ( igen vannak fiúk is , és nem , nem melegek) aki vállalja hogy minimum 1 évre külföldre költözik egy idegen családhoz, segít a gyerekek körül, iskolába jár, cserébe pedig koszt, kvártélyt és havi „zsebpénzt” kap. Nos mivel én az amerikai programot ismerem, azt fogom ismertetni. Az amerikai au-pair program biztonságos, mivel az Amerikai Külügyminisztérium futtatja, és felügyeli. Ezt azért mondom, mert nagyon sokan mondták mikor jelentkeztem, hogy nagyon vigyázzak, nehogy átvágjon valami kamu cég. Ez igaz is, de nem ezeknél a programoknál. Szóval bátran, van pár külföldi ügynökség, és tényleg próbálnak mindent megtenni az érdekedben. Én InterExchange es vagyok, és ők azért jók, már régóta csinálják. Szóval lássuk hogy keveredtem bele ebbe az egészbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése